Akıllı ev teknolojileri alanında faaliyet gösteren küresel teknoloji markası Xiaomi, yeni nesil robot süpürge serisini Türkiye pazarına sundu. Xiaomi Robot Vacuum 5 ve Xiaomi Robot Vacuum 5 Pro modelleri, 30 Ekim itibarıyla Türkiye’de satışa çıktı. Ev temizliğini daha pratik, hızlı ve akıllı hale getirmeyi hedefleyen yeni seri, gelişmiş yapay zeka teknolojisi, farklı temizlik senaryolarına uyum sağlayan tasarımı ve düşük bakım gereksinimiyle dikkat çekiyor.
Yapay zeka destekli temizlikte yeni dönem başladı
Başta evcil hayvan sahibi aileler ve çocuklu evler olmak üzere, farklı kullanıcı profillerinin ihtiyaçlarına yanıt veren seri, düşük mobilya altlarını temizleme, evcil hayvan tüyleri ve uzun saçların toplanması, mutfaktaki inatçı yağ ve sıvı lekelerinin giderilmesi gibi zorlu alanlarda etkili performans sunuyor. Seri, gelişmiş yapay zeka özellikleri ve yüksek performansıyla öne çıkıyor.
Üst segment güç: Xiaomi Robot Vacuum 5 Pro
Serinin üst modeli Xiaomi Robot Vacuum 5 Pro, gelişmiş yapay zeka destekli kamera sistemi sayesinde engelleri ve zemin üzerindeki kirleri algılayabiliyor. Örneğin, sıvı dökülmesini tespit ederek konuma özel bir temizlik stratejisi oluşturabiliyor ve temizlikte daha verimli sonuçlar sağlıyor.
Her iki model de farklı yüzeylere uyum sağlayan yapısı, ince gövde tasarımıyla kanepe ve yatak altlarına erişim kolaylığı, özel fırça ve mop yapısıyla köşe temizliği ve yüksek sıcaklıkla yıkama-kurutma teknolojisiyle hijyenik kullanım avantajı sunuyor.
Xiaomi’nin yeni robot süpürge serisi Türkiye’de satışta
Yeni Xiaomi Robot Vacuum 5 serisi, Hepsiburada’da satışa sunuldu. Xiaomi Robot Vacuum 5 modeli 39.999 TL, Xiaomi Robot Vacuum 5 Pro modeli ise 49.999 TL fiyatla kullanıcılarla buluşuyor.
Xiaomi, kullanıcıların günlük yaşamını kolaylaştıran ürün portföyünü genişletmeye devam ederken, akıllı ev teknolojilerindeki gelişimini de istikrarlı bir şekilde sürdürüyor. Xiaomi Robot Vacuum 5 serisi, ev temizliğinde geleceğin konforunu bugünden sunuyor.
 
            
         
            
         
                            
                         
                
             
                
             
              
             
              
             
              
            